Z przyjemnością chcielibyśmy poinformować, że ze względu na coraz większe zainteresowanie organizacją spotkań Grup Roboczych online, wprowadziliśmy nowy system ich organizacji.
Zgłoszenia na spotkanie będą zbierane za użyciem naszej Platformy Komunikacyjnej- która daje nam wiele możliwości w nowych warunkach.
W nowym systemie, w odpowiednim czasie przed spotkaniem, Członkowie Grup będą otrzymywać informację o dostępności ankiety z prośbą o jej wypełnienie w ramach zgłoszenia.
Ponadto, w kalendarzu na platformie zarejestrowani członkowie Grup będą mogli mieć wgląd do planowanych spotkań wszystkich Grup Roboczych oraz zarysu ich tematyki.
Możliwość udostępniania plików, ułatwi nam przekazywanie informacji oraz wewnętrznych dokumentów do omówienia na spotkaniach.
Serdecznie zachęcamy do weryfikacji czy posiadają Państwo aktywne dostępy do platformy, a w przypadku problemów, do kontaktu z sekretariatem sieci na adres: sekretariat_sieci@gdos.gov.pl.